Hannerupløbet 2013

Distancer

• 4,5 km
Pris: 100,00 DKK pr. deltager + tilmeldingsgebyr: 12,50 DKK pr. deltager, Start: 13:00
• 9,6 km
Pris: 100,00 DKK pr. deltager + tilmeldingsgebyr: 12,50 DKK pr. deltager, Start: 09:30
• Halvmarathon
Pris: 150,00 DKK pr. deltager + tilmeldingsgebyr: 12,50 DKK pr. deltager, Start: 09:00


Løbsbeskrivelse

Fakta om Hannerupløbet 2013

den sidste søndag i august - hvert år!


Startgebyrer
-  
børn til og med 7 år deltager gratis
- børn til og med 16 år 60,00 kr.

- øvrige deltagere 100,00 kr.
- ½ marathon 150,00 kr.
- NB! Deltagelse i børne- og handicap løbet er GRATIS og kræver IKKE online tilmelding.
  M
ød blot op og deltag med dit barn/børn.


Online tilmelding lukker søndag 18. august.

Eftertilmelding kan ske i stævneteltet på løbsdagen fra kl. 8.00 mod ekstragebyr på 30 kr.

Startnumre udleveres på løbsdagen, eller lørdag den 24. august fra FROS’s klubhus mellem kl. 10 og 12.

Startnumre til skole- og firmahold kan afhentes torsdag den 22. august kl. 20 - 21 i FROS´s klubhus.


Chip til brug for tidtagning ved mål passage, udleveres sammen med startnummeret og afleveres igen     
umiddelbart efter mål passage. Erstatningspris 200 kr.


Diplom tilsendes ikke, men kan downloades fra fredericialøbeklub.dk eller hanneruplobet.dk


Præmier er der til nr. 1, 2 og 3 i hver klasse. Spurt- og lodtrækningspræmier er   skænket af byens erhvervsliv. Der er medalje til alle deltagere i børne- og handicap løbet.

Opvarmning forud for starten, under kyndig, munter vejledning, med tidspunkterne kl. 8.50 for 21,1 km.,
kl. 9.30 for 9,6 km, kl. 11.25 for børneløbet og kl. 12.50 for 4,5 km.

Start tider kl. 9.00 for 21,1 km., kl. 9.30 for 9,6 km, kl. 11.30 for børneløbet og kl. 13.00 for 4,5 km.

Forplejning

På ruterne er der depoter med udskænkning af sportsdrik og vand, samt frugt i mål + sportsdrik til   
halvmaraton løberne.


Værdi- og taskeopbevaring, forestås af MIDDELFART SPAREKASSE.


Info-kontor findes I stævneteltet.


Omklædning kan ske i Fag og Firmas omklædningsrum.

Toiletter findes i Fag og Firmas bygning, og ved indkørslen til P-pladsen.

Hunde er tilladte, men SKAL føres i en meget kort snor. Husk høm-høm poser.

Parkering foregår på pladsen ved Hannerup Brovej.

Førstehjælp forefindes i form af Samaritervagt.

Officials er iklædt specielle T-shirt.

Efterlysninger kan ikke forventes annonceret via højttalere, men vi hjælper gerne.

Resultatlister findes onsdag d. 28. august på fredericialøbeklub.dk og hanneruplobet.dk
 

Se www.fredericialøbeklub.dk og www.hanneruplobet.dk


Løbsinformation

Dato
25. august 2013
Tilmeldingsfrist
18. august 2013 - 23:59

Løbsplacering

Hannerup

Kontakt Hannerupløbet 2013 vedrørende spørgsmål
mr@fredericialobeklub.dkwww.hanneruplobet.dk