24 Timer ved havet singel 2016

Information og tilmelding

28. maj 2016 -
29. maj 2016

Afvikling af løbet

Der løbes på en 1987 M lang rute på Sæby havn,- by og strand promenade, ruten er DAF opmålt.
Der anvendes chips til elektronisk tidsmåling. Chippen registrerer tiden pr. løbet omgang.
Chips udleveres 27/5 kl. 16.00-20.00 og igen d. 28/5 kl. 8.00-10.30 til singleløberne og til holdenes kontaktpersoner. Der benyttes én chip pr. person, og en depeche per hold.
6-12-24 timers løb for hold er et stafetløb, hvor hver enkelt omgang pr. løber er én gang rundt på den angivne rute.
Det er tilladt at skifte løber i skiftezonen samt foran eller i nærheden af holdets telt. Det er IKKE tilladt at ”dele” én omgang blandt flere løbere på et hold. Sker det bliver holdet taget ud af tidstagningen.
Løbet afvikles som udgangspunkt uanset vejrliget. Ruten vil være belyst i natte timerne, der påkræves derfor ikke pandelampe.
Løbsledelsen er berettiget til at suspendere eller eventuelt helt afbryde løbet i tilfælde af pludseligt opståede forhold af force majeurelignende karakter, der gør det umuligt eller risikabelt at fortsætte løbet, eller som af andre grunde betyder, at en fortsættelse af løbet vil være stridende mod alment anerkendte principper for afvikling af sportsstævner. Efter samme kriterier forbeholder løbsledelsen sig ret til at tage enkelte løbere eller hold ud af løbet.
Der må medbringes egen forplejning og grill som må benyttes i eget teltområde.

Ansvar

Ved deltagelse accepterer du automatisk, at deltagelse i 24 timer ved havet sker på eget ansvar.

Tilmelding og deltagerantal

Tilmelding til løbet kan ske i tidsrummet fra den 15/11 2015 til 22/5 2016.
Løbsledelsen forbeholder sig ret til at lukke for tilmelding, når det disponible antal teltpladser er opbrugt, uanset hvornår i tilmeldingsperioden dette antal opnås. Efter lukning af tilmelding, kan man tilmelde sig en venteliste, der anvendes i tilfælde af afbud.
Tilmelding sker elektronisk på løbets hjemmeside denne hjemmeside
T-shirts kan forudbestiltes og betales under tilmelding
Eftertilmelding er muligt for singleløbere, marathon og ½ marathon

Tilmeldingsproceduren

Tilmelding sker på følgende måde:

  • Der tilmeldes en løber eller et hold med angivelse af holdstørrelse og navne samt ønsket antal timer
Tilmelding er bindende

Priser

Startgebyret per person for stafet hold:

  • Pris stafet 6 timer: 150 (aftensmad kan tilkøbes for 50 kr ved tilmelding)
  • Pris stafet 12 timer: 300 (inkl aftensmad)
  • Pris stafet 24 timer: 400 (inkl aftensmad og morgenmad)
Holdkategori
  • 1-2 Personers hold
  • 2-4 Personers hold
  • 5-8 Personers hold
  • 9-12 Personers hold
  • 12-15 Personers hold
  • 16+ Personers hold
Bemærk: Såfremt et hold består af et færre antal løbere end det maksimale i holdkategorien, skal de overskydende startnumre destrueres.

Startgebyr for singleløbere
  • 6 Timer: 250 kr. uanset alder (aftensmad kan tilkøbes for 50 kr ved tilmelding)
  • 12 Timer: 400 kr. uanset alder (inkl aftensmad)
  • 24 Timer: 500 kr. uanset alder (inkl aftensmad og morgenmad)
Maraton
  • 1 Marathon: 200 kr.
  • 2 Marathon: 350 kr.
  • 3 Marathon: 500 kr.
½ Maraton
  • Pris: 150 kr.

Dette får du for dit start gebyr

 

  • En unik og uforglemmelig løbsoplevelse
  • Teltplads til eget medbragt telt
  • Start nr og elektronisk tidtagning
  • Depot forplejning
  • Medaljer til alle
  • Lodtrækningspræmier

Bemærk depotforplejning på stævnepladsen omfatter følgende: Energidrik, Energibar, Shark Energydrink, Vand, Sodavand, kaffe, Te, Chips, Saltstænger, Rosiner, bananer, æbler, melon, appelsiner, Kage

I stævne-telt området

12:00 Starten går
13-15 Frokerst og Depot
15-18 Depot
18-20 aftensmad og Depot
20-24 Depot
01-02 Natmad
02-05 Depot nat med lidt ekstra godt
05-08 Morgenmad og depot
8-12 Depot

 

  • Frokerst: pastasalat, sandwich med æg, tun, ost, nutella, pizzasnegle, pølsehorn
  • Aftensmad: information tilgår
  • Natmad: suppe og flutes
  • Morgenmad: information tilgår

Indskrivning og afhentning af start nummer

Der vil være afhentning af start nummer og anvisninger af teltplads fredag mellem: kl. 16-20 og lørdag mellem: kl. 8.00-10.30. Holdenes kontaktpersoner skal indlevere en komplet liste over holddeltagere med angivelse af navn.

Start- og sluttidspunkter

Løbet starter for alle kategorier lørdag kl. 12:00.
Sluttidspunkt for 6 timers løbet er lørdag kl 18, tidstagning stopper
Sluttidspunkt for 12 timers løbet er lørdag kl. 24:00, tidstagning stopper
Sluttidspunkt for 24 timers løb: søndag kl. 12:00, tidstagning stopper

Når du som singleløber løber ud på sidste omgang, får du udleveret en startpind med dit nr. på. Den skal lægges der, hvor du er kommet til, når vi tuder i hornene kl 18, 24 og 12.
En repræsentant fra DAF vil derefter cykle rundt og måle de sidste meter op, som du får lagt oveni dine forvejne løbne km.
For hold gælder det, at når vi tuder i hornene, så er det antal gennemførte omgange der tæller og bliver regnet sammen. Maraton Kl. 12, 20 og 06 vil der være start på Maraton løb.

½ Maraton Kl. 09 Søndag

Resultatformidling

Der vil være løbende resultatformidling i infoteltet

Reklame

Holdene har lov til at opstille skilte med holdnavn/firmanavn. Det er ikke tilladt at reklamere for eller udlevere/sælge produkter eller ydelser i hele telt- og løbsområdet, med mindre løbsledelsen har meddelt konkret tilladelse hertil. Tilladelse vil kun undtagelsesvis kunne forventes givet.

Overnatning

Medbragte telte kan opstilles på anviste og afmærkede pladser. For singleløbere er der reserveret et særskilt teltområde ved målområdet.
Telte må tidligst opstilles fra fredag kl. 16:00-20.00 før første løbsdag. Det er tilladt at tænde bål,eller bruge gril.
Der er mulighed for bad. Omklædning skal foregå i eget telt, der er toilet kapacitet på pladsen.
Teltpladser skal være rømmet og rengjorte senest søndag kl. 15:00
Lejrchefens og brandmyndighedernes regler og anvisninger skal overholdes.

Elektricitet

Der er ikke mulighed for el-tilslutning, dette omfatter dog ikke mobiltelefon-, GPS-, pulsur-opladere
 

Bilkørsel og parkering

Det er forbudt at køre på teltpladsen . Der er generel P-forbud for både biler og trailere overalt på telt-/campingpladserne.
Forbuddet gælder også ved transport af udstyr og telte under opbygning og ved nedbrydning af teltpladsen!
Der forefindes parkeringspladser på Sæby havn

 

 Event information
28. maj 2016
29. maj 2016
Tilmelding er lukket
24timervedhavet.dk
Tidtagning ved Run2u. Sportstiming står udelukkende for tilmeldingen.
For spørgsmål angående resultater kontakt: tanjasasi@hotmail.com
23 km

Pris pr. deltager
Til og med 20. maj 2016 500,00 DKK + gebyr
Håndteringsgebyr: 12,50 DKK pr. deltager
16 km

Pris pr. deltager
Til og med 20. maj 2016 400,00 DKK + gebyr
Håndteringsgebyr: 12,50 DKK pr. deltager
6 km

Pris pr. deltager
Til og med 20. maj 2016 250,00 DKK + gebyr
Håndteringsgebyr: 12,50 DKK pr. deltager
21 km

Pris pr. deltager
Til og med 20. maj 2016 150,00 DKK + gebyr
Håndteringsgebyr: 12,50 DKK pr. deltager
42 km

Pris pr. deltager
Til og med 20. maj 2016 200,00 DKK + gebyr
Håndteringsgebyr: 12,50 DKK pr. deltager
42 km

Pris pr. deltager
Til og med 20. maj 2016 350,00 DKK + gebyr
Håndteringsgebyr: 12,50 DKK pr. deltager
42 km

Pris pr. deltager
Til og med 20. maj 2016 500,00 DKK + gebyr
Håndteringsgebyr: 12,50 DKK pr. deltager

 Arrangør
Run2u

I tilfælde af spørgsmål om dette event, kontakt venligst Run2u:

Møllegården 15, st. th., 6340, Kruså
30 54 41 31
tanjasasi@hotmail.com
http://24timervedhavet.dk

Har du spørgsmål?