DHL stafetten Aalborg 2019

DHL stafetten Aalborg 2019

BORD OG BÆNKESÆT I ET FÆLLESTELT


 

PRIVAT TELT




GRILMENUE INKL.  PLADS I FÆLLESTELT

Hvor mange skal vi bruge?
Når i booker et telt til DHL stafetten, regner vi i grupper af 10 personer, da det er det antal personer, som kan sidde omkring et bord og bænkesæt. Derfor kan der kun vælges det antal sæt der går op med 8 personer. Eks.: I har tilmeldt 6 hold i alt 30 personer – her skal I booke 3 x borde og bænkesæt

Hvor meget plads er der i teltene?
I teltene er der plads til X personer. Man må altså forvente at dele teltet med andre DHL stafet deltagere, men bord og bænke er selvfølgelig reserveret og opstillet på dagen til jer, så det bliver så privat som muligt.

Priser
Pris for leje af bord og bænkesæt (10 personer) frem til 1. maj er kr. 995.- ekskl. moms.
Pris for leje af bord og bænkesæt (10 personer) fra 1. maj kr. 1199,- ekskl. moms.

Pris for leje af privat telt (30 personer) frem til 1. maj er 2550 .- ekskl. moms.
Pris for leje af prvat telt (30 personer) frail 1. maj er 2805 .- ekskl. moms.

Pris for leje af privat telt (40 personer) frem til 1. maj er 3400 .- ekskl. moms.
Pris for leje af privat telt (40 personer) frail 1. maj er 3740 .- ekskl. moms.

Pris for leje af privat telt (70 personer) frem til 1. maj er 5950 .- ekskl. moms.
Pris for leje af privat telt (70 personer) frail 1. maj er 6545 .- ekskl. moms.

Pris for leje af privat telt (100 personer) frem til 1. maj er 8500 .- ekskl. moms.
Pris for leje af prvat telt (100 personer) frail 1. maj er 9350 .- ekskl. moms.

Pris for leje af privat telt (170 personer) frem til 1. maj er 14450 .- ekskl. moms.
Pris for leje af privat telt (170 personer) frail 1. maj er 15895 .- ekskl. moms.

Pris for leje af privat telt (260 personer) frem til 1. maj er 22100 .- ekskl. moms.
Pris for leje af privat telt (260 personer) frail 1. maj er 24310 .- ekskl. moms.

Pris for leje af privat telt (340 personer) frem til 1. maj er 28900 .- ekskl. moms.
Pris for leje af privat telt (340 personer) frail 1. maj er 31790 .- ekskl. moms.

Pris for Grilmenue inkl. plads i fællestelt (1 personer) frem til 1. maj er kr. 200.- ekskl. moms.
Pris for Grilmenue inkl. plads i fællestelt (1 personer) fra 1. maj kr. 250,- ekskl. moms.

Hvornår skal i booke teltene til DHL stafetten?
I kan vælge at booke teltpladser, når I har lyst, men vent ikke for længe. Vi forventer at kunne melde udsolgt omkring maj/juni, dog forventes tirsdag at være udsolgt i marts måned.

Husk!
Lav jeres tilmeldinger til DHL stafetten inden I booker telt. Det vil være ærgerligt at have teltplads, men ingen startnumre. Når teltet er booket er det bindende. Vi kan altid forhøje jeres bestilling, men kun i det omfang der er frie teltpladser.
Tænk på om du skal have ekstra pladser til tilskuere, kollegaer, familie eller andre, som ikke deltager i stafetten.

Pavilloner
Ønsker du at opstille din egen privat pavillon på dagen, kan dette også lade sig gøre. Pavillonen må max være 3x3 meter og må stilles op inden for det afmærkede private teltområde, som du finder på kortet. Kortet vil være tilgængelig fra d. 21. august på hjemmesiden www.aalborgatletik.dk
Pavillonerne kan stilles op fra kl. 08.00 på løbsdagen og pladserne kan ikke forhåndsreserveres. Det er derfor først til mølle princippet i de afmærkede områder.
Opstiller du pavillonen om morgenen, så hæv ikke pavillonen/sæt ikke benene på før I ankommer inden løbet, grundet vinden. Hvis du har spørgsmål til dette er du velkommen til at kontakte os.

Dagene op til/på løbsdagen
Teltet står klar på løbsdagen fra kl. 16.00
Senest 8 dage før løbsdagen fremsendes et oversigtskort, hvor I kan se placeringen af jeres telt (dette kan også ses på www.aalborgatletik.dk) ligeledes vil der være info om aktiviteterne på pladsen.
Ved indgangen til teltet vil jeres firmanavn hænge sammen med en bordplan.
I Kildeparken er der opstillet oversigtskort til alle de store indgange. Der vil være et INFO TELT, hvor DHL GUIDER står klar til at svare på jeres spørgsmål og hjælp til at finde jeres telt.

BOOKNING AF TELTPLADS KAN KUN SKE GENNEM AALBORG ATLETIK & MOTION I FORBINDELSE MED TILMELDING HER PÅ SIDEN
Uden tilladelse af Aalborg Atletik & Motion er det ikke tilladt selv at opstille private telte i Kildeparken. Det er selvfølgelig tilladt at opstille pavilloner i de dertil afmærkede områder, men udlejningstelte opstillet af andre end Aalborg Atletik og Motion vil blive fjernet uden varsel.
Hvis I har yderligere spørgsmål vedrørende teltudlejning sendes en mail til kontor@aalborgatletik.dk

TELT OG GRILL REGLER
Teltene er forsikret mod udefrakommende skader. Lejer hæfter for skader påført af egne deltagere

  • Grill, åben ild og fakler er ikke tilladt i teltene. De skal stå mindst 3 meter væk. 
  • Der må ikke stilles grill/biler eller andet på brandvejene mellem teltene.
  • Vi henstiller til at der ikke flyttes rundt på borde og bænke af hensyn til flugtvejene i teltet.
  • Der må ikke medbringes generator eller lignende.
  • Der må ikke opstilles cykler eller andet op ad teltene.
  • Brand og flugtvejene skal holdes frie.
Den enkelte lejer er ansvarlig for at der ikke opholder sig flere personer i og ved teltet, end der er bestilt bord og bænkesæt til.
Alle teltene er godkendt til udlejning og opstilling af teltene er godkendt af Aalborg Beredskab.
I alle teltene forefindes 1 x håndsprøjte og nødudgangene er markeret med grønne nødudgangsskilte