RunTogether - Ishøj Strandpark

RunTogether - Ishøj Strandpark

Information og tilmelding

Lørdag
24. april 2021
                                                                                                             
Velkommen til RunTogethers tilmeldingsside!
 



Om RunTogether: 
Vi løber som altid til fordel for Børns Vilkår & BørneTelefonen. 
Din tilmleding på 150,- går derfor ubeskåret til BørneTelefonen.
Vi har fokus på det gode fællesskab og du kan blive en del, af vores
fællesskab af "Løbende Ildsjæle" ved, at deltage i RunTogethers Motionsløb. 

Du skal deltage i vores løb fordi, at du ønsker at være med til at gøre en forskel,
for mange Børn & Unge i Danmark, som dagligt lever i mistrivsel og som har oplevelser
på nethinden, som de aldrig skulle have haft. 
De Børn & Unge har nødvendigvis ikke en tillidsfuld voksen, som lytter til dem, 
derfor er BørneTelefonens arbejde vigtigt for, at Børn & Unge fortsat kan få 
hjælp, støtte og en voksen som lytter når de ringer til BørneTelefonen. 

Vi løber for, at gøre opmærksom på at det er de VOKSNES ANSVAR, at passe på vores Børn & Unge. 

Løbsdetaljer:
Lokation
: Ishøj Strandpark 
Adresse/Fri Parkering: Arken Museum, 2635 Ishøj
Check-in: 08:30 - 09:45
Børn Tilmelding: 6-15 år (Forplejning til målgruppen) 
Voksen Tilmelding:  + 16 år (Aldersgrænse på Energidrik) 
Løbsstart: 10:00 
Distance: 5 km 
Underlag: Asfalt, Grusstier.
Forplejning: Frugt, Vand, STATE Energi Drik
Medaljer: Ja
Pokaler: Top 3 Kvinder & Top 3 Mænd
Startnummer: Ja og sikkerhedsnåle
Ruteafmærkning: Gule & Pink ruteflag + frivillige på ruten. 
Fotografer: Ja 
Tidstagning: Nej
Toilet: Ja
Baggage: Under eget ansvar
91.600,-
Har vi i fællesskab med vores løbende ildsjæle doneret siden 1. løb i april 2019.
 
RunTogether Medaljen! 
                                                                                                                

Video fra Marts 2020

        



Let's RunTogether!
Vi ses til løbefest i foråret 2021!




 
Vigtig info - Must Read!
Deltagelse sker under eget ansvar og der gør ligeledes opmærksom på at al færden på den godkendte rute sker under eget ansvar.
RunTogether står ikke til ansvar for evt. skader eller ulykker som foresages i forbindelse med dette event. 
Ved registrering og betaling accepterer/gives der samtykke fra den registreret deltager på ovenstående vilkår. 

 
Fotografering: Der vil være fotografer på ruten/Eventområdet.
RunTogether Danmark ejer rettighederne til disse billeder, men deler 
dem til fri afbenyttelse efter løbet på RunTogether Danmarks Sociale Medie platforme.
Billederne vil RunTogether kunne benytte til fremtidig opslag på Sociale Medier, Markedsføring
eller i opslag/arbejde, som organisationen Børns Vilkår udarbejder. 
Ved tilmelding accepterer du ovenstående vilkår, samt har ansvar for at videreformidle dette 
til dine bekendte tilskuer eller heppekor. 

Hunde Heatet
ALLE deltagere med hund deltager på eget ansvar. 
ALLE deltagere står selv til ansvar for sig selv, sin hund og begges evt. 
ulykker/skader pådraget på sig selv og/eller påført på andre mennesker/Hunde på løbsdagen,
herunder også mennesker som ikke er tilmeldt dette event. Fx. forbipasserende.
Alle deltagere skal have en lovpligtig ansvarsforsikring på sin hund/hunde. 
Alle hunde skal holdes i snor på eventpladsen, samt under ruten. 
1 Hund pr. betalt deltager er tilladt. 
Ved tilmelding giver du samtykke til, at du har læst og accepteret vilkårene på denne side. 



Velgørenhed: 
RunTogether Danmark er ejet af 2 private personer, som et velgørende projekt.
Derfor er der ingen privat økonomisk fortjeneste ved afholdelse af disse events.
Alt fra vand, medaljer, telte, trækvogne, flag etc. er sponsoreret af virksomheder
eller ved salg af merchandise. 


Ved aflysning: 
RunTogether motionsløbet er en indsamling til Børns Vilkår & BørneTelefonen, 
du vil derfor ikke få refunderet dine penge ved aflysning af eventet.
Vi har aldrig aflyst et event før - Vi ser altid muligheder og løsninger.


Ændringer: 
Covid-19 er blevet en del, af vores hverdag. 
Derfor kan vi i April 2021 af sundhedsmæssige og lovmæssige årsager
blive nødsaget til, at ændre i ovenstående setup. 
Det vil I blive orienteret om på mails og de sociale medier. 
Mulige ændringer som kan forekomme:
Opdeling af Check-in & startstidspunkter for, at minimere forsamlingsantallet.
Hele løbet kan i sidste instans blive ændret til et virtuelt løb. 
Diverse hygiejne og adfærdsregler kan blive regulæret efter lovens bestemmelser. 

 
 Event information
24. april 2021
Tilmelding lukker 23. april 2021 16:00
www.runtogether.dk
5 km
Starter 10:00

Pris pr. deltager
Pris 150,00 DKK + gebyr
Håndteringsgebyr: 15,00 DKK pr. deltager
5 km
Starter 10:00

Pris pr. deltager
Pris 150,00 DKK + gebyr
Håndteringsgebyr: 15,00 DKK pr. deltager
5 km
Starter 12:00

Pris pr. deltager
Pris 150,00 DKK + gebyr
Håndteringsgebyr: 15,00 DKK pr. deltager

SPONSORER