Over stok og sten - Odense om natten

Over stok og sten - Odense om natten

Information og tilmelding

Fredag
13. november 2020
Over stok og sten Odense - vandring om natten i pandelampens skær.

Vandretur på 30 km - Tænd din pandelampe og få en fantastisk vandretur samt en kæmpe oplevelse om natten på kanten af Odense city - ikke mindst en tur ud over stok og sten…

Læs venligst grundigt de Covid-19 regler, du som deltager skal efterleve. Vi regner med, at alle lever op til de regler. Hjælp hinanden! Hvis alle gør det, er det en sikker vandretur. Du finder covid-19 reglerne nederst herunder.

Kom og oplev det skønne stisystem, der er hele vejen gennem Odense på tværs af byen.
Du vil tage hjem med en oplevelse af, at Odense centrum virkelig er en grøn by. 
Udfordr dig selv med en vandretur på 30 km i mørke med pandelampen tændt.

Vil du gerne prøve dig selv af og give dig selv en kæmpe udfordring og en helt speciel oplevelse, så er dette vandreturen for dig?
Du har 30 km foran dig, og vi giver dig 8 timer til at gå distancen.
Der er et depot halvvejs ude på ruten. Det er "åbent" indtil 3,5 time efter dit starttidspunkt.
Du får en vandreoplevelse ud over det sædvanlige, hvor alt bare spiller.
Vi sørger for en tydeligt afmærket rute, et overskueligt rutekort, fil til download af ruten til din mobil, depoter og væske undervejs. Endelig er der professionel tidtagning fra Sportstiming, hvor din familie og venner kan følge dig ude på ruten hjemme fra sofaen.

Du skal blot sætte det ene ben foran det andet, følge rutemarkeringerne, nyde aftenen og turen gennem Odense. Du vil blive forført af de mange km lækre stier og veje, som er specielt udvalgt til dig. 


Praktisk information:

Dato: Fredag den 13. november 2020
Startsted: P-pladsen ved Hunderup skolen, Solfaldsvej, 5000 Odense C.
Starttidspunkt: Fredag kl. 17.00
Sluttidspunkt - Max tid: Senest Lørdag den 14. november kl. 02.00 
Parkering: Der vil være mulighed for parkering i området omkring startstedet. Ikke lige ved start, hold øje med p-skiltene i området - brug evt. P-huset ved Odense universitets sygehus.
Distance: 30 km

Nummerudlevering:
Du får dit startkort i din startboks på dagen. Det betyder, at du skal kende dit startnummer og din startboks. I dagene op til arrangementet får du en mail med alle oplysninger. 

Forplejning:
Der er et depot på ruten efter ca. 15 km. Her kan du få fyldt "dine depoter" op.
Når du kommer i mål, får du natmad.

Du skal medbringe:
  • Mobiltelefon, der er ladet op samt en powerbank. Skal bruges til at holde dig opdateret på rutekortet.
  • Pandelampe og ekstra batterier.
  • Vandflaske min. 2 liter.
  • Mundbind.

Dette får du for dit startgebyr:
· En unik rute på fede stier gennem Odense.
· Overskueligt rutekort samt ruten som gpx-fil lige til at lægge ind i din mobil eller dit ur.
· Optimal rutemarkering.
· Professionel tidtagning fra Sportstiming.
· Livetracking, så din familie og venner kan følge dig undervejs.
· Forplejning på ruten, så du har energi til at komme igennem hele turen.
· Medalje til alle, der gennemfører.
· Forplejning på målstregen.

Oplysninger: I dagene op til starten vil du få tilsendt en mail med alle praktiske oplysninger.

Check ind og start: Når du kommer, skal du gå til den startboks, du har fået besked på i din mail. I startboksen ligger dit startkort klar til dig. Det skal sættes på din rygsæk med den strips, der ligger til dig. Du skal blive i din startboks, til du bliver hentet til start. I den mail der kommer inden løbet, får du tydeligt beskrevet, hvad tid du skal checke ind i din startboks. Du må ikke komme i ekstra god tid, men ankomme i det "vindue", du er tildelt.
Boksene er markeret med tydelige tal.
For at være sikker på, at du får alle mails, skal du lige tjekke din mailadresse på din profil ved Sportstiming.

Hvis du ikke kan fuldføre og bliver nødt til at udgå.
Hvis du bliver nødt til at udgå, er du efter 15 km lige ved start/mål området.

I forhold til covid-19
  • Deltagere, som føler sig dårlige eller syge, må ikke deltage i eventen.
  • Alle deltagere bliver inddelt i startgrupper af 10 deltagere, der starter sammen.
  • Deltagerne skal ved tilmelding angive, hvor hurtigt de går. Dem, der går hurtigst, starter først. Det er MEGET vigtigt, at man er ærlig. Gå evt. en tur og find ud af, hvilket tempo man går i.
  • I ugen op til løbet modtager alle deltagere en mail med info om deres startgruppe, nummer og starttidspunkt. 
  • Alle deltagere skal have mundbind på, når de ankommer til startområdet. De må først tage det af, når de er startet.
  • Alle deltagere skal have mundbind på i depotet.
  • Alle deltagere skal tage deres mundbind på igen, lige efter de har krydset mållinjen.
  • I depotet midtvejs får alle deltagere en pose med proviant og "energi" og en flaske vand. 
  • Deltagerne må ikke stå i depotet og spise eller drikke, men skal fortsætte ud på ruten og trække til siden, hvis de vil have et hvil, mens de forsyner sig. 
  • Alle vores hjælpere har plastichandsker og mundbind på.
  • Ved målgang: Alle deltagere får her deres medalje, en flaske vand, en sodavand samt "natmad". Lige efter SKAL deltagerne forlade målområdet. Hvis man skal vente på andre deltagere, skal man før start aftale hvor. Det må ikke være i målområdet. Hav evt. flere bilnøgler med til samme bil, så det er der, I mødes. 
  • Hvis en deltager overhaler en anden deltager, skal der holdes god afstand, mindst en meter - gerne mere. Er der ikke plads på stien, så må du vente til stien bliver bred nok.
  • Pga. de nye covid-19 regler er vi også gået ned til et max. på 250 deltagere.
     
  • Alle regler SKAL efterleves for undgå forsamling på mere end 10 og sprede smitte. 
Skulle der ske ændringer i forhold til covid-19, og vi bliver tvunget til at aflyse, får alle deltagere selvfølgelig deres penge tilbage.

Glæd dig! Det bliver en forrygende tur  "Over stok og sten".


Ved online tilmelding
Bekræfter alle, at de deltager på eget ansvar og efterlever alle regler. Arrangøren påtager sig ikke noget ansvar.
Ligeledes bekræfter deltagerne, at de er indforstået med, at fotos, filmoptagelser, interview, reklamer o.lign., hvori de optræder, frit kan benyttes.
Skulle du blive forhindret i at deltage eller i tilfælde af aflysning af arrangementet pga. force majeure, har deltagerne ikke krav på tilbagebetaling af tilmeldingsgebyret. Endelig er deltagerne her gjort bekendt med, at man bliver diskvalificeret, hvis man smider skrald undervejs på ruten.
 Event information
13. november 2020
Tilmelding er lukket
www.sportstiming.dk/stokogsten

 Facebook

Denne funktion kræver 'Statistik og markedsføring' cookies, som du ikke har givet tilladelse til.
Klik her for at gennemgå dine cookie-indstillinger.

 Arrangør
Over stok og sten

I tilfælde af spørgsmål om dette event, kontakt venligst Over stok og sten:

overstokogsten100@gmail.com
www.sportstiming.dk/stokogsten