Over stok og sten - Aabenraa

Over stok og sten - Aabenraa

Information og tilmelding

Lørdag
2. januar 2021
Over stok og sten Aabenraa - Godt igang med det nye år.

Vandretur på 15 eller 30 km - Lad os få rystet 2020 af os og komme godt igang med 2021.
Vi har specielt udvalgt den fedest rute til dig i skovene omkring Aabenraa, - du kan godt glæde dig.


Læs venligst grundigt de Covid-19 regler, du som deltager skal efterleve. Vi regner med, at alle lever op til de regler. Hjælp hinanden! Hvis alle gør det, er det en sikker vandretur. Du finder covid-19 reglerne nederst herunder.

Kom og oplev de skønne stier i de bynære skove omkring Aabenraa. 
Du vil tage hjem med en oplevelse af, hvordan Aabenraa ligger gemt bag store skove.
Udfordr dig selv og kom godt igang med det nye år.

Vil du gerne prøve dig selv af og give dig selv en kæmpe udfordring og en helt speciel oplevelse, så er dette vandreturen for dig?
Du har 30 km foran dig, og vi giver dig 7,5 timer til at gå distancen.
Der er et depot halvvejs ude på ruten. Det er "åbent" indtil 3,5 time efter dit starttidspunkt.
Du får en vandreoplevelse ud over det sædvanlige, hvor alt bare spiller.
Vi sørger for en tydeligt afmærket rute, et overskueligt rutekort, fil til download af ruten til din mobil, depoter og væske undervejs. Endelig er der professionel tidtagning fra Sportstiming.

Du skal blot sætte det ene ben foran det andet, følge rutemarkeringerne, nyde dagen og turen rudt om Aabenraa.
Du vil blive forført af de mange km lækre stier, som er specielt udvalgt til dig. 


Praktisk information:

Dato: Lørdag den 2. januar 2021
Startsted: Arena Aabenraa, Hjelmalle 3, 6200 Aabenraa
Starttidspunkt: lørdag kl. 8.30 (der startes i grupper af 10 - i dagene optil får du din start tid.
Sluttidspunkt - Max tid: På 30 km Senest efter 7,5 timer efter dit starttidspunkt
Parkering: Der vil være mulighed for parkering i området omkring startstedet. 
Distance: 15 eller 30 km

Nummerudlevering:
Du får dit startkort i din startboks på dagen. Det betyder, at du skal kende dit startnummer og din startboks. I dagene op til arrangementet får du en mail med alle oplysninger. 

Forplejning:
Der er et depot på ruten efter ca. 15 km. Her kan du få fyldt "dine depoter" op.
Når du kommer i mål, får du igen fyldt depoterne op.

Du skal medbringe:
  • Mobiltelefon, der er ladet op samt en powerbank. Skal bruges til at holde dig opdateret på rutekortet.
  • Pandelampe og ekstra batterier, hvis du ved du kommer til at bruge hele den tid der er tilrådighed.
  • Vandflaske min. 2 liter.
  • Mundbind.

Dette får du for dit startgebyr:
  • En unik rute på fede stier rundt om Aabenraa.
  • Overskueligt rutekort
  • Ruten som gpx-fil lige til at lægge ind i din mobil eller dit ur.
  • Optimal rutemarkering.
  • Professionel tidtagning fra Sportstiming.
  • Forplejning på ruten, så du har energi til at komme igennem hele turen.
  • Medalje til alle, der gennemfører.
  • Forplejning på målstregen.

Oplysninger: I dagene op til starten vil du få tilsendt en mail med alle praktiske oplysninger.

Check ind og start: Når du kommer, skal du gå til den startboks, du har fået besked på i din mail. I startboksen ligger dit startkort klar til dig. Det skal sættes på din rygsæk med den strips, der ligger til dig. Du skal blive i din startboks, til du bliver hentet til start. I den mail der kommer inden løbet, får du tydeligt beskrevet, hvad tid du skal checke ind i din startboks. Du må ikke komme i ekstra god tid, men ankomme i det "vindue", du er tildelt.
Boksene er markeret med tydelige tal.
For at være sikker på, at du får alle mails, skal du lige tjekke din mailadresse på din profil ved Sportstiming.

Hvis du ikke kan fuldføre og bliver nødt til at udgå.
Hvis du bliver nødt til at udgå, er du efter 15 km lige ved start/mål området.

I forhold til covid-19
  • Deltagere, som føler sig dårlige eller syge, må ikke deltage i eventen.
  • Alle deltagere bliver inddelt i startgrupper af 10 deltagere, der starter sammen.
  • Deltagerne skal ved tilmelding angive, hvor hurtigt de går. 
  • I ugen op til løbet modtager alle deltagere en mail med info om deres startgruppe, nummer og starttidspunkt. 
  • Alle deltagere skal have mundbind på, når de ankommer til startområdet. De må først tage det af, når de er startet.
  • Ved indtjekning skal du overholde tidsplanen. Du må ikke komme i ekstra god tid, men ankomme i det "vindue", du er tildelt.
  • Alle deltagere skal have mundbind på i depotet.
  • Alle deltagere skal tage deres mundbind på igen, lige efter de har krydset mållinjen.
  • I depotet midtvejs får alle deltagere en pose med proviant og "energi" og en flaske vand. 
  • Deltagerne må ikke stå i depotet og spise eller drikke, men skal fortsætte ud på ruten og trække til siden, hvis de vil have et hvil, mens de forsyner sig. 
  • Alle vores hjælpere har plastichandsker og mundbind på.
  • Ved målgang: Alle deltagere får her deres medalje, en flaske vand, en sodavand samt forpelning så du kommer til kræfter igen. Lige efter SKAL deltagerne forlade målområdet. Hvis man skal vente på andre deltagere, skal man før start aftale hvor. Det må ikke være i målområdet. Hav evt. flere bilnøgler med til samme bil, så det er der, I mødes. 
  • Hvis en deltager overhaler en anden deltager, skal der holdes god afstand, mindst en meter - gerne mere. Er der ikke plads på stien, så må du vente til stien bliver bred nok.
  • Pga. de nye covid-19 regler er vi også gået ned til et max. på 400 deltagere.
     
  • Alle regler SKAL efterleves for undgå forsamling på mere end 10 og sprede smitte. 
Skulle der ske ændringer i forhold til covid-19, og vi bliver tvunget til at aflyse, får alle deltagere selvfølgelig deres penge tilbage.

Glæd dig! Det bliver en forrygende tur  "Over stok og sten".


Ved online tilmelding
Bekræfter alle, at de deltager på eget ansvar og efterlever alle regler. Arrangøren påtager sig ikke noget ansvar.
Ligeledes bekræfter deltagerne, at de er indforstået med, at fotos, filmoptagelser, interview, reklamer o.lign., hvori de optræder, frit kan benyttes.
Skulle du blive forhindret i at deltage eller i tilfælde af aflysning af arrangementet pga. force majeure, har deltagerne ikke krav på tilbagebetaling af tilmeldingsgebyret. Endelig er deltagerne her gjort bekendt med, at man bliver diskvalificeret, hvis man smider skrald undervejs på ruten.
 Event information
2. januar 2021
Tilmelding er lukket
www.sportstiming.dk/stokogsten
15 km

Pris pr. deltager
Til og med 27. dec 2020 175,00 DKK + gebyr
Fra 28. dec 2020 250,00 DKK + gebyr
Håndteringsgebyr: 15,00 DKK pr. deltager
30 km
Starter 08:30

Pris pr. deltager
Til og med 27. dec 2020 275,00 DKK + gebyr
Fra 28. dec 2020 350,00 DKK + gebyr
Håndteringsgebyr: 15,00 DKK pr. deltager

 Arrangør
Over stok og sten

I tilfælde af spørgsmål om dette event, kontakt venligst Over stok og sten:

madsstryhn@gmail.com
www.sportstiming.dk/stokogsten

Har du spørgsmål?