Torsdag
13. maj 2021
Kom og vær med i Fyns største folkefest!
Vi skal i gang med at løbe igen - men i år på en lidt anderledes måde "Fællesskab - hver for sig"

Eventyrløbet 2020 blev aflyst pga. Covid-19. Det vil ikke ske i år. Vi har brug for fællesskabet, motionen og at dele gode oplevelser med hinanden.
Vi kan desværre ikke få lov til at samle 20.000 glade deltagere til ét løb - så istedet, vil vi lave flere løb rundt omkring på Fyn.
Kristi himmelfartsdag er lig med Eventyrløbet. Det bliver det også den 13. maj 2021.
Du kan tilmelde dig løbet individuelt eller hvis du er en virksomhed, forening eller andet fællesskab. Jo flere desto bedre!

 

Hvad får du for startgebyret?

Eventyrløbet 2021 bliver på mange måder anderledes! Hvis vi, som arrangør, skal have mulighed for at komme stærkt tilbage Kristi himmelfartsdag den 26. maj 2022, med et Eventyrløb som vi kender det. Så har vi brug for al den støtte og opbakning vi kan få. Vi håber I er klar til det!

Vi har valgt én pris for deltagelse, uanset om du vil gå eller løbe én af de traditionelle distancer på 2, 5 eller 10 kilometer.

- Hele arrangementet styres og bindes sammen af et Live stream i tidsrummet kl. 09.30-13.00.  
- To professionelle værter styrer programmet, og det krydres med interview i studiet samt hos udvalgte virksomheder via en mobil reporter 
- OGF etablerer 5-6 Hotspots rundt omkring i Odense, hvor I kan løbe forbi og få lidt vand, smil og en cornavenlig high five 
- Alle deltagere får en lækker og bæredygtig medalje 
- Alle deltagere får en lækker og bæredygtig mulepose, med overraskelser til minde om dagen 
- Alle deltagere kan printe deres eget startnunmmer
- Alle deltagere kan printe deres eget diplom, hvis deres tid er registreret
- Masser af sjove og spændende lodtrækningspræmier blandt alle deltagere


Vores udgangspunkt er det enkle. Vi vil gøre alt for at det skal være så nemt for jer, at kunne afholde jeres helt egent Eventyrløb på dagen.
Fællesskab - sammen hver for sig
.

    




           






 



Specielt for virksomheder

Vi vil rigtig gerne hjælpe, alle vore gode og trofaste virksomheder med at lave deres eget Eventyrlige løb - for på den måde at kunne give medarbejderne en super god dag med fokus på fællesskab, hygge og motion.
Udover medaljer, diplomer mv. som beskrevet ovenfor, så kan I, ved tilmelding, få disse muligheder:


- Mulighed for at bestille 2 forskellige slags frokostretter, således I kan forkæle jeres medarbejdere  
- Mulighed for bestilling af øl/vand/sodavand 
- Mulighed for at bestille et støttebanner som I kan bruge på dagen og bagefter
- Mulighed for at bestille DJ, bar, sjove ting til børnene etc. 
- Medaljer og muleposer leveres DIREKTE til jer inden løbet 
- Bestiller I forplejning, kan i også vælge at få dette leveret på dagen (max. 10 km fra Odense)

 
Vores udgangspunkt er det enkle. Vi vil gøre alt for, at det skal være så nemt for jer at kunne afholde jeres helt egen Eventyrløb på dagen.
Fællesskab - sammen hver for sig.

 



Hvordan foregår det?

Eventyrløbet afholdes Kristi himmelfartsdag, torsdag den 13. maj 2021, hvor tusindvis af løbere i Odense, Fyn og måske andre steder i landet, er klar i gå- eller løbetøjet.
Vi starter med at sende fra vores live studie kl. 09.30, og der vil være velkomst, taler og opvarmning, inden løbet skydes igang kl. 10.00. Det er muligt at se udsendelsen direkte via vores Facebookside

Herefter begiver du dig ud på den rute du selv har valgt fra din bopæl eller arbejdsplads, sammen med gode kolleger. Du vil helt sikkert møde en masse andre glade deltagere med Eventyrløbets startnummer på! Hils venligt på dem og giv dem en virtuel "highfive" - på afstand.

Vores 2 studieværter, Heidi Frederikke og Morten Dam Sørensen, vil sende helt frem til kl. 13.00. Der vil være en blanding af interviews, videoer og musikalsk underholdning. MEN, der vil også være en masse fede konkurrencer undervejs.
Upload sjove billeder eller videoer, til Facebook eller Instagram og brug vors hashtag #Eventyrløbet.
Når du er i mål, vinker du til din nabo eller gode kolleger og klikker på "stop tiden" i din tilsendte mail. Du kan også, når pulsen er nede, uploade din tid - og herefter kan du downloade dit eget diplom.

 



Følg os på de sociale medier

Vi vil være (særdeles) synlige og aktive på Facebook og Instagram frem til løbet. Det er her du kan se nyheder, vigtige informationer, og ikke mindst deltage i sjove og underholdende konkurrencer med gode præmier.

Instagram  Facebook 
 



Vigtige datoer og deadlines

For individuelle tilmeldinger:
- Ønsker du, at hente din lækre mulepose med den fede medalje og andre overraskelser, i din nærmeste Intersport forretning på Fyn. Så er deadline for tilmelding mandag den 19. april kl. 12.00. Forsendelsen kan afhentes i butikkerne fra den 23. april.
- Det er, efter den dato, kun muligt at få forsendelsen leveret via post - det koster 40.- kr.
- Hvis du vil have forsendelsen leveret INDEN løbet, er deadline den 6. maj kl. 12.00
- Det er muligt at tilmelde sig helt frem til den 13. maj kl. 09.55

For hold tilmeldinger:
- Sidste frist for at tilmelde dit hold er mandag den 3. maj kl. 12.00
- Vi sørger for at levere flg. til din adresse: Muleposer, medaljer og startnumre, senest den 12. maj
- Bestiller du forplejning og/eller drikkevarer kan du enten afhente det hos OGF den 13. maj, eller mod et mindre gebyr, bestille levering til jeres adresse (max. 10 km fra Odense C). Vi vil samtidig levere muleposer, medaljer og startnumre.

 



For pokker - vi glæder os til at se Jer! 

Vi arbejder hårdt på, at lave en anderledes men super spændende dag for ALLE, som gerne vil motionere og dele gode stunder med familie, venner eller måske en masse kolleger.
Og ja, det bliver anderledes - men husk, at DU ved at deltage og støtte i 2021, er med til at sikre at vi kan vende tilbage med DET Eventyrløb som vi alle kender så godt - og som vil vende stærkt tilbage i 2021.

TAK for din støtte - og ha` en rigtig god tur den 13. maj 

Hovedsponsor for Eventyrløbet         








 


 

 
 Event information
13. maj 2021
Stadionvej 25, Bolbro, 5200 Odense V

Danmark
www.eventyrlobet.dk
2 km

Pris pr. deltager
Pris 200,00 DKK + gebyr
Håndteringsgebyr: 15,00 DKK pr. deltager
2 km

Pris pr. deltager
Pris 200,00 DKK + gebyr
Håndteringsgebyr: 15,00 DKK pr. deltager
5 km

Pris pr. deltager
Pris 200,00 DKK + gebyr
Håndteringsgebyr: 15,00 DKK pr. deltager
5 km

Pris pr. deltager
Pris 200,00 DKK + gebyr
Håndteringsgebyr: 15,00 DKK pr. deltager
10 km

Pris pr. deltager
Pris 200,00 DKK + gebyr
Håndteringsgebyr: 15,00 DKK pr. deltager
10 km

Pris pr. deltager
Pris 200,00 DKK + gebyr
Håndteringsgebyr: 15,00 DKK pr. deltager

 Facebook

Denne funktion kræver 'Statistik og markedsføring' cookies, som du ikke har givet tilladelse til.
Klik her for at gennemgå dine cookie-indstillinger.

 Arrangør
OGF Events

I tilfælde af spørgsmål om dette event, kontakt venligst OGF Events:

6591 5713
info@ogf.dk
https://www.eventyrlobet.dk